ارسال مرسوله فروشگاه پارچه شاهماری در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر است، توجه داشته باشید که در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

شهر اردبیل

سفارش‌هایی که در استان اردبیل ثبت میشوند در صورت ثبت تا ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز،برش خورده و ارسال میشوند.سفارش های ثبتی بعد از ساعت ۹:۳۰ صبح،فردای صبح آن روز ارسال خواهند شد (برای ارسال های با پست).

برای دریافت سفارش خود با پیک موتوری،قبل از ساعت ۱۸ ثبت سفارش خود را انجام داده و با فروشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

سایر شهرستانها

امکان ارسال سفارش‌هایی که تا ساعت 09:30 روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه ثبت شوند، ۳-۵ روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 09:30 و یا روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد،پردازش خواهد شد.

پست پیشتاز برای به عنوان مرجع برای ارسال محصولات در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش وتحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۱ تا ۵ روز کاری است.

ارسال با تیپاکس نیز امکان پذیر است(در صورت نیاز به ارسال با تیپاکس از طریق فرم تماس با ما در تماس باشید)

بعد از پردازش و ارسال سفارش کد رهگیری پستی به شماره تماس و ایمیل شما ارسال خواهد شد، شما می‌توانید به وسیله کد رهگیری مرسوله ارسالی را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://newtracking.post.ir

ارسال کالاهای حجیم و سنگین به شهرستانها به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه پست یا تیپاکس هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.